zondag 25 mei 2014

Diary


Afgelopen week was het weer heel chaotisch. Ik had toetsen (die overigens niet zo geweldig gingen) en werkte veel vooruit voor mijn blog. Er is de afgelopen week niks op mijn blog gekomen en ik probeerde ervoor te zorgen dat dit niet meer zou gebeuren door veel vooruit te werken. Vanaf vandaag komt er dus elke dag weer een artikel online. Benieuwd naar mijn week? Lees dan even verder.
Ik was weer vroeg klaar met school en helaas gaan mijn bussen 's ochtends niet zo vaak. Ik kon dus weer bijna een uur wachten.


Heerlijk beneden tv kijken met mijn ouders. Al had ik het wel een beetje koud en sleepte mijn dekbed mee naar beneden. Ben ik de enige die dat soms doet?

 Weer wachten op de bus. Gelukkig was het dit keer 'maar' een half uurtje.


 Naar huis fietsen met dit weer is natuurlijk ook geen ramp.

De toetsen kwamen er jammer genoeg weer aan en dat betekent flink leren. Op een of andere manier kan ik me altijd beter concentreren als ik lekker in het zonnetje in de tuin kan leren.

Heerlijk met een jurkje aan. Alleen verraad ik mezelf hier wel een beetje, want aan de kippenvel te zien was het nog niet echt heel erg warm.

Mn laptop en alles verhuizen naar de zon. Ik heb deze week mijn bureau dan ook niet gezien haha.

Mama was zo lief om een lekker bakje fruit te komen brengen. Jumm.

Nog even wat vlogs terug kijken. Wat ben ik onwijs blij dat de vlogs niet meer stoppen.

Heerlijk even een avondje programma's terug kijken.

En ondertussen nog wat artikeltjes schrijven. Ik heb er weer helemaal zin in!

Een avondje waarin ik niks te doen heb begint met een aflevering Utopia.

's ochtends mijn moet weer bij elkaar rapen om te gaan werken. Pfoe het is nog zo vroeg...

 Even 20 minuutjes pauze tussendoor en daarna weer hard aan de slag.

Nog steeds mijn favoriete vla. Deze eet ik geloof ik al bijna elke dag een maand lang haha.


Dit was mijn week. Aankomende week heb ik een paar daagjes vrij dus mijn week zal lekker snel zijn. Ook kan ik dan weer flink hard werken aan mijn blog. Ik zit weer vol met nieuwe ideeën. Hoe was jouw week?



~Liefs Sandra
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Elke reactie lees ik met erg veel plezier!