woensdag 14 mei 2014

Wishlist mei 2014


 
Iedereen heeft altijd wel een aantal dingen in zijn/haar hoofd zitten die ze graag willen hebben, maar die eigenlijk wel te prijzig zijn. Ook ik heb een lijstje waar ik tot dusver alleen maar van kan dromen. Dit lijstje wil ik graag met jullie delen. Benieuwd? Lees dan even verder.
 

 
Als eerste een product dat echt al heel lang op mij wishlist staat en waarschijnlijk niet alleen op de mijne. Ik heb het over het Naked 2 palette van Urban Decay. Echt een prachtig palette, maar voor mijn portemonnee helaas nog te duur.
 
Vervolgens weer een palette wat ook zeer geliefd is in de beautywereld. Namelijk het Natural Eyes palette van Too Faced. Dit is het perfecte palette waarmee je alle kanten uit kunt. Je kunt er neutrale looks mee maken, maar ook wat heftigere looks voor 's avonds.
 
 

Over de Fluidlines van MAC hoor ik altijd alleen maar goede verhalen. Zelf heb ik er nog geen in mijn bezit, maar dit hoop ik snel te kunnen veranderen. Deze bruine eyeliner (Avenue) met glitters vind ik echt prachtig!
 
Dit roségouden horloge van Michael Kors heeft echt mijn hart gestolen. Wauw, deze is echt prachtig en past praktisch overal bij.


Hoewel ik net een nieuwe tas heb blijf ik de tassen van My New Bag ook erg mooi vinden. Vooral het Emma model vind ik erg mooi in vrijwel alle verkrijgbare kleuren.


Dit zijn de dingen die op mijn wishlist staan. Helaas zal ik nooit zoveel geld uitgeven om al deze dingen te kunnen hebben, maar dromen mag altijd toch? Wat staat er op jouw wishlist?
 
 
 
~Liefs Sandra

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Elke reactie lees ik met erg veel plezier!