maandag 5 mei 2014

Guhl Shampoo Perzik-olie

Over het algemeen gebruik ik vaak dezelfde producten. Qua shampoo wissel ik wel erg vaak. Ik ben altijd op zoek naar een shampoo die misschien wel beter is, mijn haar zachter maakt en meer laat glanzen dan de shampoo die ik al heb. Vandaag test ik deze shampoo van Guhl. Benieuwd? Lees dan even verder.

Ingrediënten

De verpakking
 
De verpakking ziet er mooi en luxe uit. De shampoo zelf is oranje, wat zorgt voor een heerlijk zomers gevoel. Je hoeft niet veel moeite te doen om wat product uit de verpakking te halen, doordat de opening groot genoeg is.
 
 
Het product
 
Het product ruikt heerlijk naar perzik. Ik was een beetje huiverig dat het heel er chemisch zou ruiken, maar dat is absoluut niet het geval. Dit product zorgt ervoor dat ik mijn de shampoo er het liefste niet uitspoel, omdat het zo lekker ruikt. De shampoo zorgt ervoor dat mijn haar zacht en gevoed aanvoelt. Ik zou geen enkel minpunt aan dit product kunnen bedenken en dat zegt denk ik wel hoe tevreden ik ben over dit product.
 
 
Dit product is verkrijgbaar in de drogisterij bij jou in de buurt. De prijzen liggen rond de €5,00 voor 200 ml.



 ~Liefs Sandra

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Elke reactie lees ik met erg veel plezier!