woensdag 7 mei 2014

Zomerse outfit

summer
Ondanks dat het nog niet echt weer is om in een korte broek te lopen, heb ik toch de zomer in mijn bol. Ik kon het dan ook niet laten om een outfit te maken met een korte broek. Op het moment dat ik dit artikel schrijf regent het, dus dat is een grote tegenstelling haha. Benieuwd naar de details? Lees dan even verder.

 
Short: Mango €24,00.
Blouse: Uniqlo €21,00.
Vest: Dorothy Perkins €43,00.
Oorbellen: Maurices €5,74.
Schoenen: American Eagle €21,53.
Horloge: Fossil €105,00.

De short staat in deze outfit centraal. Het is een redelijk eenvoudige model, maar daardoor kan je hem wel overal mee combineren. Op de short zou ik een los vallend bloesje dragen. Het is leuk om dit shirtje in de short te dragen, anders valt het bloesje bijna geheel over het broekje en dat staat een beetje raar. Omdat het nog niet zulk lekker weer is (eigenlijk helemaal niet), kan je het geheel wat warmer maken door een jasje erbij te dragen en bijvoorbeeld een maillot. De schoenen zijn eenvoudige sandaaltjes die weer dezelfde kleur hebben als de blouse. De armband met horloge vind ik persoonlijk echt geweldig. De oorbellen maken het geheel helemaal af.


Welk item uit deze outfit zou jij willen hebben?



~Liefs Sandra
 

2 opmerkingen:

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Elke reactie lees ik met erg veel plezier!