zaterdag 14 juni 2014

Business Crop

Business crop
De laatste tijd zit ik met mijn hoofd wat meer in de 'zakelijke wereld'. Ik ben hard aan het solliciteren en op zoek naar een werkplek voor volgend jaar. Ik kwam een crop top tegen en ik zag gelijk een outfit voor me waarin een zakelijke outfit gecombineerd was met een crop top. Benieuwd naar de details? Lees dan even verder.
 
Crop top: Nelly €32,95.
Rok: Body Central €8,81.
Ketting: Baublebar €22,00.
Horloge: Marc Jacobs €235,00.
Blazer: Amazon €18,00.
Schoenen: Designer Shoe Warehouse €37,95.
 
Als je denkt aan een crop top zou je niet zo snel denken aan een zakelijke outfit. Toch kan dit prima, maar het ligt eraan hoe je het combineert. Zoals ik al zei zag ik al een hele outfit voor me toen ik deze crop top tegen kwam. De crop top heeft een mooie blauwe kleur en door de verschillende vlakken die het heeft zorgen ervoor dat de top een chique uit ziet. Een van de kenmerken van een crop top is dat hij wat korter is waardoor je een gedeelte van je buik kunt zien en dat is juist niet de bedoeling bij deze outfit. Door hieronder een lange kokerrok te dragen valt de band van de kokerrok onder de top. Hierdoor is je buik niet zichtbaar, maar heb je wel het 'korte' effect van de crop top. Omdat blote armen niet geaccepteerd worden in de zakenwereld, zou ik over de top een mooi vestje of blazer dragen. Onder de outfit een paar mooie pumps. Deze hebben een laklaagje waardoor het geheel toch wat bijzonderder wordt. Als laatste kunnen een paar mooie sieraden natuurlijk niet ontbreken. De ketting is subtiel en valt mooi net wat boven de halslijn van de crop top. Het horloge bevat weer een blauwe kleur en past goed bij de ketting.
 
 
Wat vind jij van deze outfit? Kan een crop top zakelijk of is dat een absolute no-go?
 
 
 
 
~Liefs Sandra

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Elke reactie lees ik met erg veel plezier!