donderdag 12 juni 2014

Outfit: Aztec festival

Aztec
Dit broekje zag ik langskomen en ik had gelijk een hele outfit in mijn hoofd met items die ik al eerder had gezien. Ik ben op zoek gegaan en heb gelukkig alle items terug kunnen vinden. Persoonlijk vind ik de outfit erg leuk geworden. Benieuwd naar de details? Lees dan even verder.


Short: House of frazer €44,00.
Crop top: Net a Porter €385,00.
Sandalen: 2BBEBE €14,95.
Zonnebril: Shopzerouv €5,11.
Ketting: Marc Jacobs €145,00.

Deze outfit vind ik erg geschikt voor festivals. De uitstraling die het heeft past daar goed bij. De high wasted broek met de aztec print trekt gelijk alle aandacht naar zich toe. Doordat de broek zo high wasted is, is het goed te combineren met een wat langere crop top. Hierdoor krijg je wel het effect van de crop top, maar is er bijna geen buik te zien. De crop top is helemaal zwart en om dat nog wat op te leuken kan je er een grote statement ketting op dragen. Waar ik alleen vergeten was naar te kijken was de prijs, deze is echt heel erg hoog en anders had ik hem nooit gekozen. Nog een zonnebril met van die leuke ronde glazen en de festivallook is compleet.
 
 
 
Wat draag jij als je naar een festival zou gaan?
 
 
 
~Liefs Sandra

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Elke reactie lees ik met erg veel plezier!