vrijdag 20 juni 2014

Ice Watch - Ice Glam Pastel

Iedereen kent Ice Watch als de felgekleurde horloges met rubberen band. Ice Watch komt nu met een nieuwe collectie met prachtige horloges. Qua vorm en kleur zijn ze net iets anders dan je gewend bent van Ice Watch, maar ik vind ze echt geweldig! Benieuwd? Lees dan even verder.
Ice Watch heeft vaak felgekleurde horloges. Persoonlijk vind ik erg leuk, maar er zijn ook mensen die het te heftig vinden, wat ik enigszins kan begrijpen. Je ziet deze zomer steeds meer pastelkleuren voorbij komen en daar speelt Ice Watch mooi op in. Ze komen met een nieuwe collectie horloges genaamd Ice Glam Pastel. Dit is een collectie, zoals je naam al zegt, van horloges in vier verschillende pastelkleuren.
 
De horloges zullen verkrijgbaar zijn in vier verschillende kleuren: Lotus, Aqua, Pink Lady & Wind. Het leuke aan dit horloge is dat de siliconen band en de kast één geheel is. Ook zijn ze waterdicht, wat ook wel handig is. Ik heb gekeken naar oudere collecties, maar deze vind ik echt de allerleukste. Ik zou alle kleurtjes wel willen hebben! Deze horloges zullen in de winkel liggen voor een prijs van €79,00.


Wat vind jij van deze nieuwe collectie? Welke zou jij graag willen hebben?


Wil je op de hoogte blijven van mijn artikelen? Dat kan gemakkelijk door me te volgen op Bloglovin'. Dit doe je door aan de rechterkant op het Eiffeltorentje te klikken.






~Liefs Sandra

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Elke reactie lees ik met erg veel plezier!