donderdag 19 juni 2014

Outfit Chain

Outfit Chain

Ik ben gek op jurkjes, dus ook op deze was ik verliefd toen ik hem zag. Het jurkje zelf is al erg leuk, maar ik wilde er dit keer voor zorgen dat de outfit stoer werd in plaats van 'popperig'. Benieuwd naar de details? Lees dan even verder.

 
 
Jurkje: Francescas €32,00.
Tas: Jane Norman €22,00.
Ketting: Barbarela juwelry €19,95.
Armband: 1928 juwelry €18,95.
Schoenen: Makemechic €25,00.
 
Dit jurkje kan je eigenlijk al gemakkelijk dragen zonder verdere toevoegingen (op schoenen na). Het heeft een mooie pasvorm. De plooitjes in de rok en de opengewerkte achterkant zorgen ervoor dat het jurkje op zichzelf al erg leuk is. Vandaag wilde ik de outfit wat stoerder maken. Ik heb dan ook een grote statement ketting opgezocht met lekkere grote schakels. Daar past de armband weer goed bij. Doordat ze allebei zo grof zijn wordt de gehele outfit gelijk al wat stoerder. Qua schoenen kan je kiezen voor sandaaltjes of ballerina's, maar ik heb gekozen voor een paar hoge hakken. Deze hakken hebben een kanten patroontje, waardoor de schoen toch net wat bijzonderder is. Om de outfit compleet te maken kan je heb nog combineren met bijvoorbeeld een mooie witte clutch die weer matcht met de schoenen.
 
 
 
Hoe zou jij dit jurkje combineren?
 
 
 
 
~liefs Sandra
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Elke reactie lees ik met erg veel plezier!