donderdag 26 juni 2014

Outfit: White dress

White Dress
Ondanks dat het weer nog niet zo lekker is, leek het me leuk om een zomerse outfit te maken. Een met een jurkje en zomerse en fleurige kleuren. Ideaal voor naar het strand of een normale zomerse dag. Benieuwd naar de details? Lees dan even verder.

Jurkje: Charlotte Russe €25,95.
Spijkerjas: Dynamite €37,00.
Armband: Lipsy €19,95.
Horloge: Dailylook €18,00.
Tas: Aldoshoes €33,00.
Sandaaltjes: Make Me chic €14,95.


Deze outfit begon ik met deze sandaaltjes. De kleur is geweldig en de ketting maakt de schoenen echt perfect. Ideaal voor onder een los zomers jurkje. De doorschijnende gedeeltes zorgen ervoor dat het jurkje net iets minder simpel is. Om hem wat op te leuken kan je er een jasje overheen dragen. Zelf vind ik spijkerstof op iets wits een leuk effect. De tas past qua kleur echt perfect bij de sandaaltjes en om het geheel af te maken kan je er nog een paar leuke sieraden bij dragen, zoals dit horloge en de grote armband.
 
 
Wat is jouw ideale zomeroutfit?
 
 
 
~Liefs Sandra

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Elke reactie lees ik met erg veel plezier!