woensdag 25 juni 2014

Random Artikel: Bellen, tegenslagen, opleiding, toverbol

Ik weet niet zo goed hoe ik dit artikel moet beginnen. Niet schrikken, ik ga absoluut niet stoppen met mijn blog. Ik wilde graag een keer een artikel gewoon beginnen en schrijven wat er in me opkomt. Een heel spontaan artikel dus. Benieuwd? Lees dan even verder.
 
 
Als eerste iets waar waarschijnlijk heel veel mensen last van hebben. Ik kan onwijs slecht omgaan met tegenslagen. Als het iets kleins is kan ik me er niet zo druk om maken, maar als er echt een prestatie geleverd moet worden maak ik me vaak veel te druk, waardoor het niet zo goed meer gaat. Dat is ook zo met mijn blog. Ik doe echt heel hard mijn best en leg mezelf steeds meer druk op. Betere inhoud, betere foto's, meer artikelen en nog veel meer artikelen. En als ik zie dat er een volger minder is, zie ik dat echt als persoonlijk falen. Het klinkt heel kinderachtig, maar ik ben echt een perfectionist.
 
Ik zit dit nu in het zonnetje te schrijven. Het is de laatste tijd heerlijk weer en dat merk ik echt aan mijn humeur. Ik word altijd veel vrolijker als het zonnetje schijnt en zit veel beter in mijn vel.
 
Mijn schooljaar zit er (gelukkig) alweer bijna op. Niet normaal hoe snel het jaar voorbij gegaan is. Vorig jaar had ik net gehoord dat ik geslaagd was, na weken in de stress gezeten te hebben. Mensen die weten dat ik een blog heb, moeten vaak lachen om te horen wat voor opleiding ik doe. Een student accountant die een beautyblog heeft? Ik vind accountancy een hele leuke opleiding, maar het allerliefste had ik graag van mijn blog mijn werk gemaakt, maar dat is absoluut niet realistisch (helaas). Ook had ik best graag een opleiding gedaan wat te maken heeft met uiterlijke verzorging, bijvoorbeeld visagie, maar of daar zoveel werk in is? Ik zou altijd natuurlijk nog een cursus kunnen doen.
 
Even een heel ander onderwerp. Wisten jullie trouwens dat ik echt een gruwelijke hekel heb aan bellen? Het klinkt heel stom, maar ik ben er echt een soort van bang voor. Al moet ik maar de tandarts bellen om een afspraak te maken, vind ik het al eng. Raar hè haha.
 
Over twee maanden ben ik gewoon al 19. Echt bizar. Aan de ene kant denk ik 19, dan heb je je hele leven nog voor je en aan de andere kant: mensen zeggen altijd dat je tijd als student je hoogtepunt is en dat je ervan moet genieten. Ik heb een goed leven en het prima naar mijn zin, begrijp me niet verkeerd, maar ik heb nog niet echt het idee dat ik momenteel mijn hoogtepunt aan het bereiken ben. Van mijn studentenleven merk ik nog niet zo veel, behalve het vele leren dan haha en voor je het weet is het alweer voorbij en begint je leven in de zakenwereld.  Best beangstigend als je het zo bekijkt. Ik zou zo graag even in een toverbol willen kijken hoe mijn toekomst eruit zou zin, maar of je daar zo vrolijk van wordt. Misschien moet je het wel niet willen weten.
 
Voor ik het wist had ik al een paar honderd woorden getypt. Ik zal het voor deze keer hierbij laten, omdat het anders wel een heel lang artikel wordt. Ik ben benieuwd wat jullie hiervan willen? Zal ik zulke artikels vaker schrijven, of zeggen jullie: 'Houd het alsjeblieft voor je'.
 
 
 
~Liefs Sandra
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Elke reactie lees ik met erg veel plezier!