maandag 21 juli 2014

Mini Vakantie Shoplog Marmaris 2014


Inmiddels ben ik alweer een tijdje terug van mijn vakantie. Zoals jullie misschien wel gezien hebben ben ik 10 dagen met mijn vriend naar Marmaris geweest. We hebben één keer een poging gedaan tot winkelen, maar daarna hielden we het gauw voor gezien. Het is daar zo warm dat het niet echt een pretje is om te gaan winkelen. Uiteindelijk ben ik met een paar spulletjes naar huis gekomen. Benieuwd? Lees dan even verder.

Als eerste kwam ik op Schiphol een Victoria's Secret tegen. Ik had al veel gehoord over deze winkel, maar met de producten zelf had ik nog geen ervaring. Toen ik zag dat een Fragrance Mist maar €12,00 kostte besloot ik om er een mee te nemen. Uiteindelijk heb ik voor Passion Struck gekozen. Dit is een heerlijke geur, maar hierover ga ik zeker nog een artikel schrijven.
 
In Marmaris zijn we één keer naar een winkelcentrum geweest. Dit hebben we expres al vroeg in de ochtend gedaan, omdat het anders helemaal niet meer vol te houden is. Uiteindelijk zijn we terecht gekomen bij een overdekt winkelcentrum. Dit was nog wel te doen aan het begin, maar na een paar uurtjes rond gelopen te hebben waren we allebei zo gaar als boter en zijn we weer lekker terug naar het resort gegaan.
  
Uiteindelijk heb ik nog wel twee paar (nep) Converse kunnen kopen. Zelf heb ik al 2 paar echte Converse in mijn bezit en het leek me wel handig om een paar te hebben waarbij je niet hoeft op te letten dat ze vies worden en die je gewoon overal naartoe kan aandoen en weg kan gooien als ze er niet meer uit zien. Ik heb gekozen voor twee kleuren die vrijwel overal bijpassen. Deze twee paar heb ik voor minder dan €19,00 kunnen kopen.
 
Voor de rest heb ik qua beauty niks gekocht. Ik weet ook niet of je in Turkije veel make-up en dergelijke kunt kopen, maar ik ben zelf niks tegen gekomen.
 
 
Welke Fragrance Mist van Victoria's Secret zouden jullie mij aanraden? Ik ben toch erg blij met deze en wil er graag nog een paar bij bestellen.
 
Vergeet niet te abonneren op mijn blog via Bloglovin. Hierdoor blijf je op de hoogte van alle nieuwe artikelen op Beauty By Sandra.
 
 
 
 
~Liefs Sandra

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Elke reactie lees ik met erg veel plezier!