donderdag 24 juli 2014

Outfit: Crop top

Crop top
De meeste crop tops vind ik persoonlijk niet zo mooi, omdat ik dat te bloot vind. Toch vind ik de wat langere crop tops, waarbij je soms maar een streepje buik ziet, wel erg leuk. Dit zijn vaak de wat losser vallende modellen en staan erg leuk bij een high wasted jeans. Benieuwd naar de details? Lees dan even verder.
 
Top: True Religion €68,53.
Short: Black Five €21,59.
Vest: Nelly €14,95.
Schoenen: Yoox €61,00.
Tas: Overstock €34,77.
 
Als eerste vond ik deze redelijk eenvoudige crop top. Een mooi wit exemplaar met een leuke tekst erop. Ook deze is wat langer en los vallend. Zulk soort tops staan perfect bij high wasted jeans. Hierdoor zie je af en toe maar een streepje buik. Deze gebleekte jeans zorgt ervoor dat de basis van deze outfit wat minder 'simpel' is. Toen kwam de volgende grote zoektocht. Een vest met lange franjes zou hier perfect bij staan, maar die was niet zo makkelijk te vinden als ik dacht. Uiteindelijk vond ik een mooie zwarte met lange franjes die tot het uiteinde van het broekje komt. Om de outfit wat nonchalant te maken heb ik ervoor gekozen om een paar felgekleurde sneakers toe te voegen. Ik ga zelf bijna nooit weg zonder tas, dus deze mocht ook niet in de outfit ontbreken. Deze mooie koraalkleur zorgt ervoor dat de outfit toch wat meer kleur krijgt.
 
 
Zou jij deze outfit dragen? / Wat zou je er zelf aan veranderen?
 
 
 
 
~Liefs Sandra
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Elke reactie lees ik met erg veel plezier!