woensdag 23 juli 2014

SPAM YOUR BLOG!



Mijn blog krijgt beetje bij beetje meer bezoekers. Het is alsnog niet te vergelijken met de grote bloggers, maar dat is helemaal niet belangrijk. Ik ben trots dat ik een eigen blog heb kunnen opzetten die mensen willen lezen en ik vind het dan ook geweldig om te zien dat mensen trouw blijven terugkomen. Ik weet hoe lastig het is als beginnende blog en ook om aan meer lezers en volgers te komen. Daarom plaats ik eens in de zoveel tijd een spam your blog. Dit artikel is bedoeld voor mijn lezers om nieuwe blogs te leren kennen en natuurlijk ook voor mij om nieuwe blogs te ontdekken.

 
Laat dus zeker in de reactie wat achter over jouw blog. Je bent vrij in wat je achterlaat. Schrijf bijvoorbeeld een leuk verhaaltje over je blog, wat het precies inhoudt en wie je bent. Natuurlijk hoeft dit niet. Alleen een reactie met de link naar je blog mag ook. Wees creatief, want degene met een leuk verhaaltje springt er bovenuit en zorgt ervoor dat je meer lezers trekt.
 
Voor de rest hoef je niks anders te doen. Ik zou het wel leuk vinden als je mijn blog volgt op Bloglovin'. Dit doe je gemakkelijk door op het Eiffeltorentje aan de rechterkant te klikken.
 
 
 
 ~Liefs Sandra
 
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Elke reactie lees ik met erg veel plezier!