donderdag 4 september 2014

Casual outfit

Warm outfit
De afgelopen paar dagen is het best wel twijfelachtig weer. Dan schijnt de zon en is het heel erg warm en op het volgende moment is het echt fris buiten. Vandaag een outfit die je in beide situaties kunt dragen. Benieuwd naar de details? Lees dan even verder.
 
Top: Abercrombie - uitverkocht
Broek: Michael Kors €605,00.
Tas: Black Five €46,00.
Vest: Vila €39,95.
Horloge: JcPenny €70,52.
Schoenen: Skate Deluxe €69,90.
 
 
De outfit begon ik met een leuke top van kant. Dit is een lekker luchtig shirtje en heeft een hele leuke print. Hoewel de kleur niet helemaal voor de zomer is vind ik hem wel goed bij de outfit passen door de accessoires in frisse kleuren. De zwarte broek laat het shirt en de felgekleurde schoenen helemaal tot zijn recht komen. In dezelfde kleur blauw heb ik er een horloge bij gezocht. De lichtblauwe kleur vind ik een mooi contrast met het bordeauxrode shirtje. Om de outfit wat warmer te maken zou ik het combineren met een wat langer nonchalant vest. Deze heb ik in een crèmekleur gekozen, omdat de outfit anders wel heel erg zwart wordt. Qua tas heb ik het rustig gelaten, omdat er al best veel kleuren in deze outfit verwerkt zijn. Ik heb gekozen voor een zwart glimmend model.
 
 
Zou jij deze outfit dragen? Wat draag jij in zulke twijfelgevallen?
 
 
 
~Liefs Sandra

 

1 opmerking:

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Elke reactie lees ik met erg veel plezier!