maandag 8 september 2014

Update

Zoals jullie misschien wel is opgevallen heb ik de laatste tijd heel onregelmatig artikelen geplaatst. Ik was van de zomer vol enthousiasme begonnen, maar ik merkte dat mijn inspiratie weg was en ik heel veel moeite moest doen om artikelen te verzinnen. Zelf was ik ook niet echt tevreden met de artikelen die online kwamen. Ik heb toen een tijdje niets geplaatst. Dit omdat ik niet zo lekker in mijn vel zat. Ik ben voor school op zoek naar een werkplek en dat brengt veel stress en teleurstelling met zich mee. Ik zit nu ongeveer een weekje weer op school en merk wel dat het weer echt begint te kriebelen. Ik ga mijn blog dus weer oppakken en ben van plan om minimaal 5 artikelen per week te schrijven, maar het liefst natuurlijk 7. Dit is ook mijn streven. Ik zit weer bomvol nieuwe ideeën. Vanaf volgende week zullen jullie dus weer artikelen van mij online zien komen. Ik heb expres gekozen voor volgende week, omdat ik anders achter de feiten aan blijf lopen.
 
Ik hoop jullie allemaal volgende week weer terug te zien!
 
 
 
Liefs Sandra

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Elke reactie lees ik met erg veel plezier!