maandag 17 november 2014

Balea Feuchtighkeits Shampoo & Conditioner


Vanwege de heerlijke geur kocht ik deze shampoo & conditioner van Balea. Ik verwachtte niet veel van deze shampoo aangezien ze samen net één euro kostte. Van beide producten ben ik zeer positief verrast. Benieuwd? Lees dan even verder.

Het merk Balea kende ik nog niet, maar eenmaal in de DM aangekomen zag je overal budgetversies van producten met het merk Balea erop. Door de fleurige verpakkingen van de shampoos en conditioner rook ik per toeval aan een aantal producten. Zonder ook maar naar de prijs te kijken gooide ik een aantal shampoos en conditioners in mijn mandje, omdat ze echt heerlijk roken. Deze variant ruikt heerlijk naar mango. Het grappige is dat ik mango echt niet lekker vind, maar de geur van deze shampoo kon ik niet weerstaan.

De ingrediënten

Shampoo






Conditioner


De werking

Doordat de shampoo en conditioner erg goedkoop waren verwachtte ik niet zoveel van deze producten. Tijdens het wassen van mijn haren was ik al helemaal weg van deze shampoo toen de heerlijke lucht me tegemoet kwam, maar toen ik eenmaal uit de douche kwam en mijn haren opgedroogd waren en ook nog eens heerlijk zacht en luchtig aanvoelde was ik enorm verbaasd.

Deze shampoo is tegen droog haar en ik merk zeker dat mijn haar een stuk meer gevoed is. Foto's van voor en na vind ik altijd lastig, omdat een shampoo naar mijn mening ook geen wonder middel is. Ik voel en zie wel verschil, maar op camera zie je dat vrijwel nooit.


De shampoo vond ik wel even wennen in gebruik aangezien hij wat dunner is dan ik gewend ben. Als je daar eenmaal aan gewend bent is er niks mis mee. De conditioner is precies de goede dikte. Je kunt hem makkelijk in je haar verdelen, maar druipt er niet gelijk weer uit.

Ondanks dat deze shampoo en conditioner maar €0,60 per stuk kostte, doen ze zeker niet onder aan de wat duurdere shampoos en conditioners. Kende jij het merk Balea al?



~Liefs Sandra
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Elke reactie lees ik met erg veel plezier!