zondag 16 november 2014

Laarsjes Van Haren

Zoals jullie inmiddels misschien wel weten heb ik echt een zwak voor schoenen. Tjaa, het is weer zover... Ik heb weer een nieuw paar schoenen gekocht. Dit keer een paar mooie zwarte laarsjes met een rits als detail. Benieuwd? Lees dan even verder.


Wederom heb ik een paar laarsjes bij Van Haren gekocht. Ik liep de winkel even gauw in om te kijken en ik kwam weer terug met een paar laarsjes. Dit zijn zwarte nep suède laarsjes. Je ziet wel redelijk goed dat het nep suède is, dat vind ik het enige jammere aan deze schoenen. Toch heeft dat me niet weerhouden om dit paar aan te schaffen.
 
 
De schoen heeft als detail een rist die doorloopt naar bovenrand van de schoen. De rits is een beetje zwart/zilver, waardoor het niet teveel afsteekt op de zwarte stof. De hak van de schoen is precies de goede hoogte. Op de foto lijkt de hak een stuk kleiner dan hij in werkelijkheid is (een centimeter of 8/9) Ook viel het me op dat op de foto's de schoenen er wel heel goedkoop uit zien. In het echt is dat gelukkig niet zo.

Deze laarsjes zijn/waren verkrijgbaar bij Van Haren voor €34,90. Ik heb ze in de winkel gekocht, maar kon ze niet terug vinden op de webshop. Als je dezelfde laarsjes wilt hebben, kan je het beste even langs een winkel gaan.
 
 
 
 ~Liefs Sandra

1 opmerking:

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Elke reactie lees ik met erg veel plezier!