vrijdag 9 januari 2015

Bestelling H&M Sale

Bestelling H&M
De sale is overal weer begonnen. Ondanks dat ik eigenlijk niet echt wat nodig had, keek ik toch even rond op de site van de H&M. Je kent het wel, je gaat alleen even kijken en klikt vervolgens met een winkelwagentje vol op bestellen. Ik heb een aantal hele goede koopjes kunnen scoren die ik graag met jullie wil delen. Benieuwd? Lees dan even verder.

 

 
Als eerste vond ik een super leuk jasje. Vanaf februari gaan ik fulltime aan de slag bij een kantoor en ik kan dan niet in mijn fluffy vesten aankomen en een lekkere dikke trui. Dit jasje vind ik echt heel leuk, hij is netjes, maar niet extreem. Ideaal om te dragen naar mijn werk en gewoon doordeweeks. Dit jasje kost normaal gesproken €34,95 en ik heb hem kunnen bestellen voor maar €17,00.
 
 
Toen ik het jasje in het winkelwagentje plaatste bedacht ik me dat ik eigenlijk ook geen goede nette broek meer heb. De enige die ik nog heb is wat te groot, waardoor het er niet zo mooi meer uit ziet. Ik besloot uiteindelijk gewoon een pantalon te bestellen. Normaal gesproken zou ik dat niet zo snel dragen, eerder een kokerrok, maar ik besloot het een kans te geven. Het kan immers altijd nog terug gestuurd worden toch? Deze broek was afgeprijsd van €19,99 naar €10,00.

Bikini's H&M
 
Ik ging de lijst met artikelen in de sale af. Tot mijn verbazing zag ik nog een kopje met swimwear staan. Ik dacht echt dat dit allemaal allang verkocht was. Hoewel het nog lang geen zomer is en weer om te zwemmen, keek ik toch even. Ik zag een bikini die leek op een bikini die ik twee jaar geleden had gekocht, maar waarvan het bovenstukje helaas wat te klein was geworden. Dit verbaasde me niet echt aangezien H&M dit model elk jaar in diverse kleuren weer terug laat komen, maar het verbaasde me wel dat er nog zoveel maten beschikbaar waren. Ik bestelde de bikini in 2 kleuren: Blauw en Kakigroen. De bovenstukjes kosten €3,00 per stuk en de broekjes €2,00 per stuk. Ik had dus 2 bikini's voor €10,00. Normaal gesproken zou ik daar €50,00 voor kwijt zijn.

Met deze bestelling heb ik in totaal €68 euro bespaard, dit terwijl ik er maar €37 voor betaald heb. Alles is nu echt flink afgeprijsd en dat is het goede moment om je slag te slaan. Kijk dus zeker bij de H&M, wie weet vind jij ook een aantal leuke dingen voor weinig.

Heb jij al wat gescoord in de sale?



~Liefs Sandra
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Elke reactie lees ik met erg veel plezier!