vrijdag 30 januari 2015

Snelle make-up look met oogschaduw

Zonder make-up ga ik bijna nooit de deur uit. Dit betekent niet dat ik altijd vol in de make-up zit. Vaak beperk ik het tot het minimale. Normaal gesproken hoort daar geen oogschaduw bij. Vandaag een hele eenvoudige 'look' waar oogschaduw hier wel deel van uitmaakt. Benieuwd? Lees dan even verder.

Voor deze look heb je maar een aantal dingen nodig: mascara, oogpotlood, wenkbrauwpotlood en één kleur oogschaduw.

Mijn favoriete oogschaduw om los te gebruiken is sinds kort de grijze kleur van MUA (Slate). Deze kleur is ideaal om aan te brengen op het gehele bewegend ooglid en in je crease. Hierdoor creeer je meer diepte in je gezicht, zonder dat het veel tijd kost.
 
Eyeliner slaan we in deze look over. In plaats daarvan tightline je beide ogen met een zwart oogpotlood. Dit kan gemakkelijk door je oog dicht te doen en het oogpotloodje ertussen voorzichtig heen en weer te bewegen.
 
Om de look af te maken kan een likje mascara niet ontbreken. Ik gebruik nog steeds dezelfde mascara van Essence: I Love Extreme Crazy Volume mascara.
 
Het liefste teken ik mijn wenkbrauwen ook nog even bij. Dit doe ik vrijwel altijd omdat dat toch veel vorm geeft aan je gezicht. Als ik echt weinig tijd heb wil ik dit ook nog wel eens overslaan.
 
Wat lippenbalsem heeft iedereen wel in z'n tas zitten. Dit breng ik vaak onderweg nog even aan. Zeker in deze winterse periode waarin je lippen al snel erg droog worden.

Dit is een look die je gemakkelijk even snel op kunt doen zonder dat je weer 5 minuten verder bent. Doordat je geen perfecte rechte eyeliner aan hoeft te brengen, bespaar je zo alweer een minuutje.
 
Wat breng jij altijd aan als je heel weinig tijd hebt om je make-up te doen?
 
 

~Liefs Sandra


1 opmerking:

  1. Je snelle look ziet er echt prima uit...
    Als ik echt erg weinig tijd heb om make up op te brengen gebruik ik alleen maar mascara

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Elke reactie lees ik met erg veel plezier!