dinsdag 3 februari 2015

Tips van de week #40


 
Elke week zijn er weer veel aanbiedingen bij diverse parfumerieën en drogisterijen. Zelf vind ik het altijd vervelend om alle krantjes door te moeten bladeren op zoek naar aanbiedingen. Ik zal vast niet de enige zijn en het leek me handig om alle kortingen en aanbiedingen op een rijtje te zetten. Benieuwd naar de aanbiedingen van deze week? Lees dan even verder.

 
DA
  • Nivea 1+1 gratis.
  • Blistex lipverzorging 1+1 gratis.
  • Maybelline lipsticks €8,00.
  • L'Oréal Paris Le Vernis nagellak 1+1 gratis.
  • L'Oréal Paris foundation €10,00 per stuk.
  • Demak'up 2+1 gratis.
  • Guhl haarverzorging 2 voor €7,00.
  • Therme 1+1 gratis.
Geldig: 26 januari t/m 8 februari.


Kruidvat
  • L'Oréal Paris 2e product voor de halve prijs.
  • Victoria's Secret €8,95 per stuk.
  • Maybelline 1+1 gratis.
  • Vogue 2+2 gratis.
  • Biodermal 1+1 gratis.
  • Labello lipverzorging alles voor €2,00 per stuk.
  • Gliss Kur haarverzorging of -styling 2 voor €7,00.
Geldig: 26 januari t/m 8 februari.

 
Etos
  • Roc & Elvive 2e product gratis.
  • Diverse cadeausets flink afgeprijsd.
  • Max Factor 2e gratis.
Geldig: 26 januari t/m 8 februari.

 
Deze week is wat mij betreft de karigste week qua aanbiedingen die ik tot nu toe gehad heb. Erg veel leuke aanbiedingen zijn er dus niet. Ga jij ergens nog gebruik van maken?




~Liefs Sandra

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Elke reactie lees ik met erg veel plezier!