vrijdag 10 april 2015

Look: Navy & Pink

Het is weer vrijdag en dat betekent tijd voor een look. Nu het allemaal weer wat lekkerder weer wordt, begin ik al helemaal in een zomerstemming te komen. Mijn blauwe fluidline van MAC pakte ik samen met een felroze lipstick. Benieuwd? Lees dan even verder.

In de zomer draag ik het liefste niet zoveel make-up. Door de warmte vervaagt het dan redelijk snel. Voor deze zomerse look heb ik dan ook geprobeerd het zo basic mogelijk te houden, maar toch wat kleur toe te voegen.

Als eerste bracht ik een oogschaduwbasis van Catrice aan. Het Absolute Nude palette koos ik om een mooie neutrale look me aan te brengen op mijn ogen. Hierdoor blijft de eyeliner een stuk beter zitten en doordat ik lichte kleuren gebruik, zie je het bijna niet als het wat vervaagd.

Een mooie lichtroze kleur met een hele fijne shimmer bracht ik aan over mijn gehele bewegend ooglid. Een bruine kleur bracht ik met een stevige puntige kwast aan in mijn buitenste ooghoeken en dit vervaagde ik met een wat lossere kwast in mijn crease. That's it qua oogschaduw.


Mijn marineblauwe fluidline van MAC (Waveline) bracht ik aan als eyeliner. Hiermee zette ik een gewone normale strakke eyeliner. Stiekem kan ik geen winged eyeliner zetten met een geleyeliner, oepss..

Met de wenkbrauwpoeder uit het Make Your Brows Wow! palette van Essence tekende ik mijn wenkbrauwen bij. Dit staat toch net wat natuurlijker dan wenkbrauwpotlood en bij deze look past dat goed.

Op mijn lippen bracht ik een mooi roze kleurtje aan. Sorry mensen, het is weer een lipstick van de Action. Ik kan er niks aan doen, ik ben momenteel erg te spreken over de lipsticks van de Action. Dit is de kleur Lemonade Pink. Om het af te maken nog een likje mascara en klaar is de look alweer.

Deze look is erg simpel en binnen no-time heb je een frisse zomerse en stralende look gecreëerd!

Wat verander jij aan je make-up als het weer wat warmer begint te worden?



~Liefs Sandra
 

1 opmerking:

  1. Leuke look! Ik doe eigenlijk minder makeup aan omdat ik het liefst lekker natuurlijk & licht hou!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Elke reactie lees ik met erg veel plezier!