woensdag 8 april 2015

Outfit: Cropped Top & Jeans

Afgelopen weekend was het prachtig weer. Al een hele tijd verlangde ik naar de dag dat ik weer lekker zonder jas buiten kon lopen. Die leek afgelopen weekend aangebroken. Ondanks dat het redelijk hard waaide was het heerlijk buiten. Ik trok mijn cropped top uit de kast en maakte ermee een zomerse luchtige outfit. Benieuwd naar de details? Lees dan even verder.


Top: H&M / Jasje: Supertrash / Broek: Villa / Schoenen: Primark / Ketting: Juwelier / Horloge: Tommy Hilfiger.

 
Het was heerlijke om weer zomerse kleding aan te kunnen. Een jasje was wel nodig omdat het ander nog net wat te fris was. Het zachtroze shirt steekt mooi af tegen het zwarte jasje en de blauw gevlekte broek zorgt ervoor dat de outfit wat speelser wordt.
 
Met welk kledingstuk kun jij niet wachten om het eindelijk weer aan te trekken?
 
 
 
 
~Liefs Sandra

1 opmerking:

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Elke reactie lees ik met erg veel plezier!