maandag 4 mei 2015

Swatch: Sinful Colors 851 Boom Boom

De zomer komt er weer aan en dat betekent dat het weer tijd is voor felle nagellak. Toen ik bij de Kruidvat dit geweldige knalkleurtje tegen kwam, kon ik hem niet laten liggen. Hier word je toch vrolijk van? Benieuwd naar de swatches? Lees dan even verder.


Het kleurtje dat ik kocht is 851 Boom Boom.  Zelf vind ik het echt een geweldige kleur, maar je moet er wel van houden. Hij is namelijk echt een heel erg fel en opvallend kleurtje. Zelf zou ik er in de winter/ herfst ook niet zo snel mee lopen, maar voor de zomer kan het voor mij niet fel genoeg zijn.
 

De nagellak brengt gemakkelijk aan en droogt redelijk snel. Het lakje dekt met twee laagjes al prima, maar voor een nog mooier resultaat bracht ik nog een derde laagje aan. De kleur komt goed over op je nagels en glanst mooi. Het lijkt bijna wel gelnagellak.
 
Ik was bang dat de nagellak zou gaan chippen, zoals nagellak bij mij altijd vrij snel doet, maar dat viel reuze mee. Een aantal dagen zat het nog perfect en daarna begon ik wel wat slijtrandjes te zien aan de uiteinden van mijn nagels, maar echt chippen gebeurde niet.
 
Ik ben echt heel erg tevreden over dit lakje. Hij brengt makkelijk aan, dekt goed en glanst zo mooi als gelnagellak. Daarnaast kost het lakje maar €1,99 wat ik een hele goede prijs vind. Binnenkort komt er nog een review van een ander lakje van SC. Daarnaast ga ik ook nog even naar de winkel om wat andere kleurtjes aan te schaffen. Ik ben echt fan!

Welke budget nagellakje is jouw favoriet?



~Liefs Sandra
 
beautybySandra

2 opmerkingen:

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Elke reactie lees ik met erg veel plezier!