dinsdag 31 januari 2012

wondermiddel tegen littekentjes

Ik heb jullie gisteren al verteld wat het gebruiken van foundation voor gevolg heeft gehad voor mij huid. En ook wat voor gevolg dat had toen ik het niet meer gebruikte. Maar door mijn puistjes bleven er wel rode littekentjes op mijn gezicht over. De meeste zaten op mijn wangen, op mijn voorhoofd was het wat minder. Dit wilde ik graag verminderen ik wist alleen nog niet hoe. Ik bleef mijn huid goed schoonmaken en ondertussen was ik op zoek naar een crème die dit zou kunnen verminderen. In eerste instantie kwam ik uit bij de crème van embryolisse maar doordat ik daar wisselende verhalen over hoorde heb ik die toch maar niet besteld. Op een dag wilde ik er echt iets aan veranderen en stapte ik de DA in het centrum van onze woonplaats binnen. En daar vond ik hem mijn wondermiddel tegen littekentjes: de littekencrème van biodermal.

Wat de verpakking beweert: Deze litteken crème is speciaal ontwikkeld om de zichtbaarheid van littekens te helpen verminderen. daarnaast helpt de crème het littekenweefsel, dat soms hard of pijnlijk aan kan voelen, zacht en soepel te houden. De crème is geschikt voor de behandeling van oude en nieuwe littekens, ook als de littekens ontstaan zijn door acne.

Deze crème gebruik ik nu ongeveer 1.5 maand elke dag. Op de verpakking staat dat je de crème 2x per dag moet aanbrengen. Maar ik moet bekennen dat ik dat niet altijd heb gedaan aangezien ik het een paar keer vergeten ben. De eerste 2.5 week heb ik het 2x per dag aangebracht. ('s ochtends & 's avonds) Maar ondanks ik het niet altijd twee keer per dag opgesmeerd heb merk ik echt verschil. Mijn huid is een stuk gladder en soepeler geworden. En natuurlijk het belangrijkste: mijn littekentjes zijn er sterk door verminderd. Tot nu toe ben ik dus erg tevreden over dit product. Ik zal over ongeveer een maand nog een artikel schrijven om te kijken of mijn mening over dit product is veranderd.



De litteken crème van Biodermal kost €12.95 voor 25ml en is verkrijgbaar bij de drogisterij. 


~Liefs Sandra


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Elke reactie lees ik met erg veel plezier!