maandag 6 februari 2012

Limited Edition: "Nymphelia" van Catrice

Zoals jullie misschien al op vele blogs hebben kunnen lezen komt er half februari een  nieuwe limited edition uit van Catrice genaamd: Nymphelia. Dit is een collectie met vooral natuurlijke kleuren en boskleuren. Dan moet je vooral denken aan groen en bruin tinten. Persoonlijk vind ik deze collectie erg mooi, vooral door de mooie bruin- en groentinten.



Lashes to kill mascara black-green eye-opening effect mascara
01 Black-green
Dit is een mascara een een diep zwart-groene kleur. Anders dan normaal dus ik ben hier heel erg benieuwd naar. Deze lashes to kill mascara zou zorgen voor een adembenemende volume, sensationele lengten en een unieke krul.
Voor alle producten geldt: Niet in alle Kruidvat finialen verkrijbaar, maar wel in de grote. Prijs: €3.99

lees verder om de rest van de collectie te zien



Lashes to Mystify


In deze collectie zitten ook nepwimpers. Zelf ben ik niet zo'n fan van nepwimpers en om eerlijk te zijn weet ik niet zo goed wat ik hiervan moet vinden. Misschien leuk voor een carnavalslook?
Prijs: €3.99


Eye liner pen

060 Black Green

Dit is een mooie donkergroene eyeliner. Deze heeft een vilten tip waar ik zelf echt gek op ben. Hij heeft erg veel weg van de essence liner pen, die ik erg fijn vind. Dus ik ben benieuwd!
Prijs: €2.99


Intensif'eye wet&dry shadow

020 Charly's Chocolate Factory
040 Have you seen Alice?       

Wauw! Wat een mooie kleuren & wat ziet het er mooi uit. Wat Catrice zelf over dit product zegt: De gemarmerde Baked Eye Shadows bieden elk een combinatie van drie kleuren voor een heldere en multi-dimensionale look. De interactie van de bruin- en groentinten zorgt voor een prachtige sprookjesachtige look met een krachtige touch. De Intensif'eye Wet&Dry Shadows kunnen droog of vochtig aangebracht worden. Droog creëren de oogschaduwen subtiele effecten en vochtig geven ze een intensere kleur en een krachtig effect. Deze producten wil ik zeker uitproberen.
Prijs: €3.79

Smokey eye set
050, love, peas & harmony
Zelf gebruik ik vaak bruin/grijze oogschaduw kleuren. Dit setje vind ik dus erg mooi. Niet te opvallend maar wel kleuren om een mooie ooglook te maken.
Prijs: €4.49

Unbeleaf'able blush

01 Dancing Nympfs
Wederom ziet dit product er ook prachtig uit. Wat een mooie kleur & verpakking. Maar aangezien ik geen foundation, blush en poeder gebruik (zie: http://beautybysandra.blogspot.com/2012/01/anti-foundation-beleid.html) laat ik dit mooie product aan me voorbij gaan.
Prijs: €4.49



Lip colour cream

01 Spring Kiss
02 Blossom 
03 Nymph's Glow
Wat een mooie verpakking weer. Ik ben echt benieuwd naar die laatste 2 kleuren. Persoonlijk vind ik donkere kleuren mij niet staan dus ga ik al snel voor de wat lichte subtiele kleuren lipgloss. Hoe glanzender hoe beter dus deze ga ik ook zeker testen.
Prijs: €3.79




Ultimate Nail Laquer

01 Be Pool
670 It's Rambo No. 5
690 Fred Said Red
710 Dulce & Havanna
830 Salmon & Garfunkel
Ik ben echt fan van de nagellakjes van Catrice. Wat een leuke kleurtjes, allemaal mooie herfstkleuren. 
Prijs: €2.49


Zijn jullie ook zo benieuwd naar de nieuwe Limited Edition producten van Catrice?


~liefs Sandra



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Elke reactie lees ik met erg veel plezier!