zaterdag 7 juni 2014

Wedding Outfit

Wedding outfit

Ik was weer eens wat aan het rondkijken op Polyvore voor wat inspiratie toen ik een prachtig jurkje tegen kwam. Dit was het perfecte jurkje om te dragen naar een bruiloft. Het leek me leuk om daar een outfit voor samen te stellen, dus bij deze. Benieuwd naar de details? Lees dan even verder.

Jurkje: Delias €51,00.
Schoenen: Shoespie €35,00.
Jasje: New Look €31,00.
Clutch: New Look €11,99.
Ketting: White House Black Market €34,29.
Het jurkje deed me door de perzikachtige kleur en de romantische uitstraling die het heeft, denken aan een bruiloft. Omdat het anders wel heel bloot wordt zou ik het zelf dragen met een wit blazertje. Hierdoor zal je het niet zo snel koud krijgen. Een witte clutch past hier perfect bij. Zo heel veel hoef je vaak toch niet mee te nemen. Toen nog op zoek naar een paar mooie schoenen. Deze witte met strik passen perfect bij de romantische uitstraling die het jurkje heeft. Een subtiel klein sieraad maakt de outfit helemaal af.
Wat zou jij dragen naar een bruiloft?
~Liefs Sandra

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Elke reactie lees ik met erg veel plezier!