vrijdag 14 juni 2013

Examenuitslag

Zoals jullie misschien wel weten heb ik een paar weken geleden eindexamen gedaan. Gisteren was eindelijk de uitslag en ik was zooo zenuwachtig. Ik heb eerst 's ochtends gewerkt tot half 1, daarna ben ik snel naar huis gegaan om te douchen en eten. Toen begon het wachten. Wat was dat een drama zeg! Gelukkig heb ik een heel lief vriendje die me de hele middag gezelschap heeft gehouden. Het eerste uur ging als een speer omdat we film aan het kijken waren, daarna ging het een stuk langzamer omdat ik mijn aandacht er echt niet meer bij kon houden. Om 2 uur kwam ook mijn broertje uit school en die vond het erg leuk om met zijn telefoon even een deurbel op te zoeken. Ik schrok me echt helemaal kapot en moest gelijk huilen van alle spanning. Toen uiteindelijk om 3 uur nog steeds niemand langs geweest was kon ik het niet geloven. Dat betekende dat ik GESLAAGD was! Ik moet eerlijk toegeven dat ik het nu nog steeds niet helemaal besef, maar ben wel heel blij dat ik na 6 jaar eindelijk weer aan wat nieuws mag beginnen.



~Liefs Sandra

4 opmerkingen:

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Elke reactie lees ik met erg veel plezier!