dinsdag 4 juni 2013

Get ready with me partyoutfit & make-up (sleek oh so special)



Afgelopen vrijdag had ik een feestje en het leek me wel leuk om jullie te laten zien hoe ik me daarvoor klaar maak en hoe mijn make-up en outfit eruit zien. Het was een feestje van mijn klas dus dit is niet mijn outfit voor als ik een avondje uit ga. Lees even verder om te zien welke producten ik gebruikt heb en welke kleding ik aan had.

Kleding:
  • Jurkje: H&M
  • Panty: Hema
  • Jasje: H&M
  • schoenen: Dolcis

Gebruikte producten:
  • Wenkbrauwpotlood Catrice
  • Catrice Kohl Kajal 010 Ultra Black
  • Essence Stay with me longlasting lipgloss:Me & My Ice Cream
  • Sleek Oh so special palette
  • Sleek Storm palette
  • Rimmel London 001 Urban Seductress
  • Essence get big lashes Volume Curl


Dit was mijn get ready with me video. Wat vind jij van mijn make-up look? Zou je dit zelf zo ook dragen?





~Liefs Sandra

2 opmerkingen:

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Elke reactie lees ik met erg veel plezier!