vrijdag 27 december 2013

Persoonlijk: Terugblik 2013



Hoewel 2013 nog een paar dagen duurt, wil ik toch alvast terugblikken op het afgelopen jaar. Wauw, wat is het jaar weer snel gegaan. Het is het jaar dat ik besloot wat serieuzer met mijn blog bezig te zijn en het jaar dat ik wat meer volgers kreeg. Benieuwd? Lees dan zeker even verder.

 
Afgelopen jaar is er best wel veel gebeurd. Het was het jaar dat ik in mijn examen periode zat en enorm zenuwachtig was. Ik was als de dood dat ik zou zakken en dat ik nog een jaar op mijn middelbare school zou zitten. Ik had het echt gehad met deze school en was toe aan iets nieuws. Gelukkig maakte ik me om niks druk en slaagde met een mooie cijferlijst.

Het jaar dat ik alweer 2 jaar samen met mijn vriend was. En waar ik nog steeds enorm gelukkig mee ben.

2013 was het jaar dat ik besloot wat serieuzer met mijn blog bezig te zijn. Ik vind het geweldig om met mijn blog bezig te zijn en het liefste zou ik dat full-time doen. Dit is helaas nog maar een droom. Ik ben onwijs blij en trots dat ik al zoveel volgers heb en dat ik altijd zulke leuke reacties krijg, maar er zijn echt heel veel lezers nodig om full-time met je blog bezig te zijn.

In 2013 zag ik mijn bezoekersaantallen groeien. Ook mijn volgers via Bloglovin stegen sterk. Daar ben ik echt zo trots op! Elke keer maakt mijn hart weer een sprongetje als ik zie dat er weer een nieuwe volger bij gekomen is. Echter doet het ook pijn als ik zie dat er een volger minder is. Het voelt dat altijd of ik diegene teleurgesteld heb.

2013 was ook het jaar dat ik met een aantal bedrijven samenwerkte en dat ik mijn eerste pakketjes kreeg. Ik was daar zo blij mee. Ook kreeg ik mijn eerste uitnodigingen voor persevents. Ik was echt zo trots als een pauw.

In het jaar 2013 ging ik ook voor het eerst alleen op vakantie. Dat was echt heerlijk. Ik ben samen met mijn vriend naar de Canarische eilanden geweest en vervolgens ben ik met mijn schoonfamilie nog 1.5 week naar Barcelona geweest.

Ook begon ik dit jaar met een nieuwe opleiding namelijk Accountancy. Dit doe ik op HBO niveau en daar heb ik heel veel negatieve reacties op gehad. Ik heb namelijk mijn VWO diploma gehaald en mensen verwachtte van me dan ik zou gaan studeren op de universiteit. Ik wilde voor mezelf wat meer ruimte. Ik was de afgelopen 6 jaar alleen maar bezig geweest met school en ik wilde dat ik wat meer lucht zou krijgen. Gelukkig stonden de mensen dichtbij achter mijn besluit, omdat ze wisten hoeveel ik ervoor gedaan had. Mensen die wat verder van me weg stonden begrepen me vaak nooit en vonden het zonde. Gelukkig heb ik toch doorgezet en ben gewoon een HBO opleiding gaan doen waar ik het erg naar mijn zin heb en waar het leren ook goed gaat.

Ik zie dat ik alweer veel teveel loop te kletsen en maak er bij deze een eind aan, omdat het anders ook niet meer leuk is om te lezen haha.

Ik ben heel erg benieuwd wat 2014 me gaat brengen. En wil al mijn lezers bedanken dat jullie elke keer mijn artikelen weer lezen en zo leuk reageren. Dankzij jullie kan ik doen wat ik leuk vind: Bloggen over beauty. Ik wil iedereen een fijne jaarwisseling wensen en ik hoop dat ik jullie ook in 2014 weer kan verwelkomen op mijn blog.



~Liefs Sandra
 

3 opmerkingen:

  1. Wat een boel hoogtepunten. Ik kan me herinneren dat ik ook echt super zenuwachtig was voor de uitslag van mijn tentamen. En wat leuk dat je voor het eerst alleen op vakantie bent geweest. Geeft toch weer een nieuw gevoel van vrijheid ;-) X

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Elke reactie lees ik met erg veel plezier!