donderdag 12 maart 2015

Plog: Zomerse Zondag

Met diary's ben ik gestopt aangezien ik heel de week werk en er dan vrijwel niks te zien is. Het leek me wel leuk om af te toe te laten zien wat ik zoal op een dag doe. Zondag is altijd mijn enige dag vrij in de week en het leek me leuk om jullie een dagje mee te nemen. Benieuwd? Lees dan even verder.
 

Mijn eerste echte weekend dag begint redelijk vroeg, maar ik wil dan ook flink wat doen voor mijn blog vandaag. Vooruit plannen en werken is essentieel als je ook werkweken draait van 40 uur. 

 Mijn lippen zijn de laatste tijd erg droog, even goed insmeren dus. Deze nieuwe Labello van de Action met aardbeien geur ruikt echt heerlijk!

Met mijn laptop en dekbed me op mijn bank installeren. Klaar om hard aan de slag te gaan.

 Gezicht nog even goed insmeren. Ook die kan wel wat verzorging gebruiken.







Natuurlijk kan mijn dag niet beginnen zonder een aantal vlogs van Mascha terug te kijken.

Hard bezig met artikelen schrijven... Het weekend is de uitgelezen kans om veel vooruit te werken. Door de weeks is dat namelijk wel erg lastig.


Alvast een aantal artikelen ingepland. Ik probeer altijd een hele week vooruit te werken en dat lukt vaak redelijk. Het kan zijn dat ik soms alvast een aantal andere artikelen geschreven heb voor die weken daarna. De foto's voor de artikelen die week heb ik dan al wel af zodat ik 's avonds de artikelen kan schrijven en de foto's toe kan voegen.





M'n broertje zijn wiskunde sommen nakijken. Hij heeft wat moeite met wiskunde en ik help hem daarbij.

Je vroeg je vast af waar mijn ontbijt bleef. Tadaa beschuitjes met Nutella en hagelslag.

 Foto's maken voor aankomende artikelen.

Hmm.. deze kan ook wel een opruimbeurtje gebruiken haha.

 Foto's op mijn laptop zetten en al gelijk per artikel uitsplitsen.

Ondertussen ook nog een kleurplaatje kleuren. Ja, ik doe het nog steeds en vind het leuk om te doen.

Make-up tegelijkertijd ook nog even doen. Daarna was het wel weer tijd om mijn bureau op te ruimen. Dat heb ik dan ook netjes gedaan.

 Nog meer foto's uitzoeken en overzetten naar mijn laptop.

Deze nagellak is ook hard aan vervanging toe...




Als ik schrijf heb ik graag de producten waarover ik schrijf bij de hand. Dat vind ik toch altijd een stuk prettiger werken. Zo kun je ook gemakkelijk nog een keer ruiken of aan de verpakking voelen.



Echt geweldige nieuwe schoenen gezien. Zijn ze niet prachtig?


Uhmm ja, ik zit nog steeds in mijn Panda pyjama...



Auch, dat gebeurt er dus als je niet oplet met die vierkante doppen van Action lipsticks.













Ik waste zowaar weer eens een deel van mijn kwasten.




Het was echt heerlijk weer buiten. Hier kan ik zeker wel aan wennen.

 
Dit was wat ik die dag aan had. Het lijkt heel warm met het vest, maar dat was in principe mijn jas.

 
Ik ben nog steeds echt zoo onwijs blij met mijn auto!

 Heerlijk muziekje op tijdens het rijden en op naar mijn vriend. Daar hebben we lekker heel de middag buiten gezeten en een lekker ijsje gehaald. 's Avonds nog even wat tv gekeken en toen weer naar huis om lekker mijn bedje in te kruipen.





Dat kan natuurlijk niet zonder mijn heerlijke panda pyjama haha.

Dit was mijn zondag. Een heerlijke rustige dag waarbij ik veel voor mijn blog kon doen. Ik ben me ervan bewust dat de camera van mijn telefoon zijn beste tijd gehad heeft. De foto's zijn niet zo scherp meer en daar kwam ik pas achter bij het schrijven van dit artikel, excuses hiervoor. Ik hoop dat je het alsnog leuk vond om te zien.
 


~Liefs Sandra

5 opmerkingen:

  1. Wat een leuke post!
    De fotos zijn erg leuk!
    xx
    belle-fin.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke post!
    De fotos zijn erg leuk!
    xx
    belle-fin.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke post!
    De fotos zijn erg leuk!
    xx
    belle-fin.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuke plog! En die nikes zijn echt super graaf :D

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een leuk plog,ik werk ook zo voor mijn blog, een tijdje vooruit en soms eerst de fotos,af en toe een stuk tekst of de inleiding....

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Elke reactie lees ik met erg veel plezier!